Problémy s doručením objednaného tovaru

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na linke +421 650 822 185 Pon - Pia 8,30-12 / 13-16 hod.

 

Najčastejšie príčiny nedoručenie zásielky

 

Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodenia

Aby sme zákazníkom doručovali len bezchybný tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je potom tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa. O postupe vás vždy informujeme.

 

Prepravca či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení / uložení zásielky

Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na nižšie uvedených odkazoch pri každom type doručenia. Číslo zásielky / balíka vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.

sledovanie zásielky GLS SK
sledovanie zásielky Toptrans SK

 

Zásielka sa stratila u prepravcu

Stáva sa to veľmi zriedka. Pokiaľ k tejto situácii dôjde, môžete si objednať nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie nezávisle na vašej situácii z prvej objednávky.

Ak bola pôvodná objednávka platená:

  • Prevodom vopred
    Prosíme o zaslanie čísla vášho účtu, aby sme vám mohli čiastku vrátiť.
  • Zľavovými poukážkami alebo darčekovými certifikátmi
    Prosíme o ich kódy, aby sme ich pre vás mohli znovu aktivovať.
  • Na splátky
    Prosíme o vaše rodné číslo a číslo účtu, aby sme mohli zmluvu upraviť pre novú objednávku.